Sidebar

Konstitucijos egzaminasLietuvos Respublikos Konstitucijos egzaminas – jau 11-tą kartą vykstanti visuotinė teisinių žinių patikrinimo akcija. Šiemet Lietuvos Respublikos Konstitucijai – 25! Egzaminą organizuojanti LR Teisingumo ministerija kartu su egzamino globėja Lietuvos Respublikos Prezidente Dalia Grybauskaite ir informaciniais partneriais DELFI bei LRT visus šalies piliečius ir gyventojus akcijos metu kviečia pasitikrinti Konstitucijos žinias.

Egzamine kviečiami registruotis ir dalyvauti visi Lietuvos piliečiai, mylintys savo šalį ir norintys dar geriau išmanyti pagrindinį Lietuvos įstatymą – Konstituciją.

Visi Lietuvos Respublikos piliečiai ir aukštųjų mokyklų studentai bei darbuotojai Konstitucijos žinias pasitikrinti galės dalyvaudami dviejuose Konstitucijos egzamino etapuose:

I etapas

  • Spalio 3 d. Jame galės dalyvauti visi piliečiai ir aukštųjų mokyklų bendruomenės. Numatoma egzamino pradžia – 12 val. I etapo metu dalyviai atsakinės į 30 uždarų klausimų.
  • Norintieji laikyti egzaminą aukštojoje mokykloje studentai iki spalio 1 d. kviečiami registruotis portale http://www.delfi.lt/konstitucijos-egzaminas/, tačiau egzaminą laikyti savivaldybėse leidžiama ir iš anksto neužsiregistravusiems asmenims.
  • Piliečiai ir teisinį išsilavinimą turintys ar teisę studijuojantys asmenys egzaminą taip pat galės laikyti internetu portale www.delfi.lt. Internetu laikyti egzaminą galima bus spalio 3 d. nuo 12 val. iki 13 val. Laikantieji internetu dalyvaus tik I egzamino etape.

II etapas

  • Spalio 12 d. Šis etapas skirtas geriausiai I etape pasirodžiusiems piliečiams ir studentams bei aukštųjų mokyklų darbuotojams.
  • Į II etapą patekę egzamino dalyviai apie laikymo vietą ir laiką bus informuoti individualiai.

Daugiau žr. čia

dvisalesŠiuo metu priimamos studentų, norinčių vykti į mainus per dvišales sutartis, paraiškos. Paraiškos priimamos iki spalio 1d. imtinai

Kviečiame dalyvauti mainų per dvišales sutartis atrankoje ir 2017/2018 m.m. pavasario semestrą praleisti vienoje iš partnerinių institucijų Pietų Korėjoje, Japonijoje, Taivane, Kinijoje, Gruzijoje, Rusijoje ir kt. 

Daugiau informacijos apie galimybes, sąlygas ir atrankos procesą rasite:  www.vu.lt → Tarptautiniai ryšiai → Mainų galimybės → Dvišalės sutartys

Taip pat kilus klausimams, kreipkitės į Aistę Simanavičienę , VU Centriniai rūmai, Tarptautinių ryšių sk., 242 kab., tel. 268 7156. 

Taip pat žr. 

 
 

sauktukas demesioPavasario sesijos skolų laikymas vyks 2017 m. rugsėjo 1-15 d. pagal iš anksto sudarytą perlaikymų tvarkaraštį. Nesant tvarkaraštyje nurodyto dalyko perlaikymo datos,  prašome su dalyko ar modulio dėstytoju dėl skolos laikymo 2017 m. rugsėjo 1-15 d. laikotarpyje  tartis individualiai. 

Po šio termino ne daugiau kaip 15 kreditų apimties akademinių skolų turintis studentas, norintis tęsti studijas, turi pristatyti  iki 2017 m. rugsėjo 22 d. į IF Studijų skyrių  (215 kab.) pristatyti  p r a š y m ą  dėl leidimo pakartoti atitinkamų modulių, dalykų studijas (prašymo pavyzdys yra IF iterneto svetainėje) arba atsiskaityti už skolą eksternu (atsiskaitymas eksternu įforminamas užpildžius prašymą  (http://www.vu.lt/site_files/SD/Studentams/Prasymas_eksterno.pdf).

Modulio (dalyko) pakartojimas ar laikymas eksternu  įforminamas Dekano įsakymu ir bus matomas dalyką prašiusiojo kartoti studento darbo vietoje VUSIS aplikacijoje „Išrašai iš įsakymų“.

Dalykų, kurių studijas Istorijos fakulteto Dekano įsakymu bus leista pakartoti, akademinių skolų likvidavimo terminas atidedamas vieneriems metams. Modulio, dalyko kurso kartojimo mokestis (tai yra numatyta studijų sutartyse) mokamas tame semestre, kada vyksta kurso kartojimas ir turi būti sumokamas per pirmąjį prasidėjusio semestro mėnesį.

Studentus, pasibaigus skolų perlaikymo terminui turinčius daugiau kaip 15 kreditų apimties akademines skolas, teiksime studijų sutarties nutraukimui dėl nepažangumo.

2017 m. rugpjūčio 30 d.

atention 3Studentų, pasirinkusių Krikščionybės istorijos modulį dėmesiui.

Susitikimas su modulio vadovu doc. Liudu Jovaiša vyks pirmadienį, rugsėjo 4 d., 13 val. 324 auditorijoje. 

IFPrimename, kad 2017 m. rugsėjo 4-8 d. vyksta  bakalauro studijų pirmakursių studentų integracijos savaitė. Pirmasis susitikimas vyks rugsėjo 4 d. (pirmadienį) 

9 val. SP1 auditorijoje. Plačiau: http://www.studentauk.vu.lt/ 

 

Magistro studijų įžanginiai susitikimai su įstojusiais studentais vyks:

Archeologamsrugsėjo 4 d. (pirmadienį) 17 val. 214 aud.

Istorikams ir Paveldosaugininkamsrugsėjo 5 d. (antradienį) 17 val. 211 aud. 

atention 3II kurso KIA studentų dėmesiui! 

Profesorės Irenos Vaišvilaitės užsiėmimai (modulis "Kultūros istorijas įvadas II. Europa") vyks šiomis dienomis:

09 04 (P) 9.00, 11.00 val. - 214 aud.

09 05 (A) 9.00, 11.00 val. - 214 aud.

09 06 (T) 9.00, 11.00 val. - 214 aud.

09 07 (K) 11.00, 13.00 val. - 211 aud.

09 08 (Pn) 9.00, 11.00 val. -214 aud.

Mieli Vilniaus universiteto Istorijos fakulteto pirmakursiai,

pirmakursiu integracijaKviečiame Jus visus dalyvauti Vilniaus universiteto integracijos savaitėje #studentAUK, vyksiančioje rugsėjo 1–8 dienomis.

Pirmosios savaitės metu turėsite galimybę susipažinti su #VU bendruomene, studijų ypatybėmis, sužinosite apie gyvenimą universitete, jame veikiančias organizacijas, biblioteką, susitiksite su studentų atstovybe, išgirsite įkvepiančias #VUalumni sėkmės istorijas bei turėsite išskirtinę galimybę dalyvauti VU muziejaus rengiamose ekskursijose po istorinius universiteto Centrinius rūmus.

PROGRAMA:

Rugsėjo 1 d. susipažinsite su studijų kuratoriais. Vėliau tradiciškai universiteto bendruomenė dalyvaus eisenoje Gedimino prospektu nuo Seimo rūmų iki Didžiojo kiemo, kuriame pasitiks universiteto rektoriaus, Senato pirmininkės ir kitų garbingų svečių sveikinimo žodis, lauks pirmakursių priesaika ir koncertinė programa.

Rugsėjo 4–8 dienomis integracijos savaitės programos vyks skirtingose universiteto erdvėse Saulėtekyje, Čiurlionio ir Naugarduko g., Botanikos sode bei centriniuose VU rūmuose. Programas iš kuratorių gausite rugsėjo 1 d. kartu su VU juostelėmis ant kaklo. Visą integracijos savaitės programą rasite čia: www.studentauk.vu.lt  

Kviečiame Jus apsilankyti visose programos dalyse, nes tai – išskirtinė ir bene vienintelė proga susipažinti su visa didele Vilniaus universiteto šeima iš karto!

Detalesnę informaciją apie Istorijos fakultete vyksiančius integracijos savaitės susitikimus rasite čia: http://www.studentauk.vu.lt/if 

Linkime geros naujų mokslo metų pradžios! 

 

doktoranturaPriėmimą į Vilniaus universiteto ir Lietuvos istorijos instituto istorijos mokslo krypties doktorantūrą vykdo bendra Priėmimo į doktorantūrą komisija. 

Stojančiojo į istorijos mokslo krypties doktorantūrą konkursinis balas susideda iš doktorantūros mokslinio projekto ir pokalbio vertinimo, stojančiojo studijų balų vidurkio (magistro kvalifikacinio laipsnio ar jį atitinkančios kvalifikacijos suteikimą patvirtinančio diplomo priedėlio aritmetinis vidurkis) ir mokslo darbų vertinimo (jei stojantysis tokių turi). 

Doktorantūros mokslinis projektas. Stojantieji į istorijos mokslo krypties doktorantūrą pateikia išspausdintą ir pasirašytą mokslinį projektą (būtina nurodyti disertacijos tematikos kryptį) ir dviejų mokslininkų rekomendacijas.  Reikalaujama projekto apimtis – iki 30.000 spaudos ženklų įskaitant tarpus (apie 10 numeruotų lapų). Spausdinto teksto reikalavimai: tarpai tarp eilučių – 1,5 intervalo; raidžių dydis – 12 punktų; paraštės viršuje ir apačioje – 2 cm, kairėje – 2,5 cm, dešinėje – 1 cm.

Moksliniame projekte privalo būti:

  • suformuluota būsimos disertacijos tema ir tyrimo problematika, tyrimo tikslai ir uždaviniai;

  • pristatyti būsimo tyrimo šaltiniai ir tyrimų būklė Lietuvoje ir pasaulyje;

  • pristatytas planuojamo tyrimo naujumas ir aktualumas;

  • pristatyti tyrimo metodai;

  • pristatyti  pagrindiniai tyrimo klausimai.  

Pokalbis. Stojantieji į doktorantūrą dalyvauja pokalbyje, kurio metu atsako į Priėmimo į doktorantūrą komisijos narių klausimus mokslinio projekto bei planuojamos disertacijos tema. 

Mokslo darbai. Kartu su moksliniu projektu stojantysis į doktorantūrą gali pateikti savo publikuotų (arba priimtų spaudai) mokslinių straipsnių kopijas, kurios padėtų susidaryti išsamesnę nuomonę apie pretendento mokslinius pasiekimus. 

Vertinimo kriterijai. Mokslinis projektas ir pokalbis su stojančiuoju vertinamas 10 balų sistemoje. Mokslinį projektą recenzuoja istorijos mokslo krypties doktorantūros komiteto paskirtas recenzentas. Stojantieji su recenzija nėra supažindinami. Priėmimo į doktorantūrą komisija, atsižvelgdamas į recenzento išvadas bei pokalbį su stojančiuoju, mokslinio projekto ir pokalbio rezultatus vertina pagal šiuos kriterijus: 

  • tiksliai ir aiškiai suformuluota mokslinė problema;
  • tinkamai pagrįstas  pasirinktos temos aktualumas ir naujumas, mokslinio tyrimo perspektyva;
  • istoriografijos bei šaltinių žinojimas;  
  • projektas parašytas tinkama akademine forma bei kalba. 

Mokslinio projekto recenzentas įvertina ir stojančiojo mokslo darbus. Priėmimo komisija, atsižvelgdama į recenzento išvadas, už kokybiškus mokslinius straipsnius stojančiajam gali skirti papildomą 1 balą. 

Moksliniai projektai (1 atspausdintas egzempliorius) kartu su mokslininkų rekomendacijomis, straipsnių kopijomis priimami ir registruojami VU Istorijos fakulteto dekanate  (Universiteto g. 7, II aukštas, 209 kab.) nuo rugpjūčio 29 d. iki  rugsėjo 11 d. (pirmadienis) 15.00 val.  Mokslinio projekto elektroninę versiją, mokslininkų rekomendacijas bei straipsnių, konferencijose skaitytų pranešimų, mokslo konkursuose premijuotų darbų ir kt. skenuotas kopijas nurodytu laiku taip pat privaloma atsiųsti el. paštu , tel. (8 5) 2687297.

Papildomas priėmimas į 2017 m. istorijos mokslo krypties doktorantūrą vyks rugsėjo 18 d. (pirmadienį)  14.00 val. Vilniaus universitete, Istorijos fakultete, 329 aud. (Universiteto g.7, III a.). 

 

Daugiau informacijos apie priėmimą teikiama VU Doktorantūros ir rezidentūros skyriuje

Vilniaus universitetas, Centriniai rūmai, Universiteto g. 3

Tel. (8 5) 2687093, (8 5) 2687094, (8 5) 2687095

diplomai2017 m. laidos absolventus – kiekvieną asmeniškai - 2017 m. birželio 22 d. (ketvirtadienį) kviečiame pasirašyti diplomų registracijos sąraše (Istorijos fakulteto Studijų skyriuje, II a. 215 kab.) tokia tvarka:

  • Bakalauro visų studijų programų absolventai:  10 - 11 val.
  • Magistro visų studijų programų absolventai:    11 - 12 val. 

Primename, kad iki pasirašymo absolventai turi būti atsiskaitę su VU padaliniais pagal nuo 2016 m. gruodžio 1 d. atnaujintą atsiskaitymo tvarką

(žr.: http://www.vu.lt/studijos/studentams/studijas-reglamentuojantys-external/if/files/45-studijos/studijos/2569-atsiskaitymo-tvarka).

Neatsiskaičiusiems ir nepasirašiusiems diplomų registracijos sąraše  išduoti diplomų 2017 m. birželio 26 d. negalėsime.  

Jeigu kilo neaiškumų dėl šios informacijos, skambinkite nuolatinių st. tel. 268 7290

QB3A0754Mieli Absolventai,

prisimindami Jus ir kartu praleistus bakalauro studijų metus, kviečiame sugrįžti į Vilniaus universiteto Istorijos fakultetą. Atsižvelgdami į studentų ir ekspertų pastabas bei nūdienos realijas, atnaujinome visas tris magistro studijų programas – Archeologijos, Istorijos ir Paveldosaugos

Plačiau su jomis galite susipažinti: studijos/magistranturos-studijos

Laukiame Jūsų Istorijos fakulteto magistrantūroje.

Jei turite klausimų, rašykite arba skambinkite:

852687253, 869912444

 

Kuo geriausi linkėjimai –

 

Prof. Rimvydas Petrauskas

Vilniaus universiteto

Istorijos fakulteto dekanas

Aut. R. DrevinskasGerbiami studentai, 2017 m. VU Istorijos fakultetas drauge su partneriais kviečia į vasaros stovyklas akademiniam jaunimui.

 

Istorinių vėjo malūnų tyrimams skirta stovykla-ekspedicija „Šiaurės sparnai: Šiaurės Lietuvos vėjo malūnų paveldo tyrimai“

Rugpjūčio 6–12 d.

Pasvalys

Registracija iki birželio 28 d.

Daugiau informacijos

 

balandiskis 2015Laisvės kovų ir jų palikimo studijoms skirta stovykla-seminaras „Laisvės kovų atmintis“

Rugpjūčio 18–25 d.

Balandiškis (Radviliškio r.)

Registracija iki birželio 19 d.

Daugiau informacijos 

 

Stovyklų dalyviai bus aprūpinti maitinimu ir nakvyne (nemokama).

Nepraleiskite gerų progų įgyti naujų įgūdžių ir paįvairinti savo vasarą!

 
baigiamieji darbaiBAKALAURO STUDIJŲ PROGRAMOS
 
 
Archeologijos bakalauro programos darbų gynimo tvarkaraštis ir recenzentai
 
 
 
Istorijos bakalauro programos darbų gynimo tvarkaraštis ir recenzentai
 
 
 
KIA bakalauro programos darbų gynimo tvarkaraštis ir recenzentai
 
 
 
 
MAGISTRO STUDIJŲ PROGRAMOS
 

Archeologijos magistro programos darbų gynimo tvarkaraštis ir recenzentai:

2017 m. gegužės 31 d. (trečiadienis), 10 val., 218 aud.

 

Istorijos magistro programos darbų gynimo tvarkaraštis ir recenzentai:  

2017 m. gegužės 31 d. (trečiadienis) 10 val. 329 aud.

 

Paveldosaugos magistro programos darbų gynimo tvarkaraštis ir recenzentai:

2017 m. gegužės 31 d., birželio 1–2 d., 109 / Vizualikos aud., 10 val.

 

2017 m. baigiamųjų darbų gynimo komisijos

Diplomai visiems IF absolventams bus įteikiami 2017 m. birželio 26 d. 10-12 val. Šv. Jonų bažnyčioje.

 

OR BELITAVšĮ „Šiaurės Jeruzalė“, VšĮ „Rytų Europos žydų kultūros ir istorijos tyrimų centras“ ir Jakovo Bunkos labdaros ir paramos fondas 2016 m. įsteigė metinę „Or be‘Lita“ premiją už geriausią Lietuvos aukštosiose universitetinėse mokyklose apgintą bakalauro ir magistro studijų baigiamąjį darbą žydų studijų tema, ar integruojantį žydų istorijos ir kultūros siužetus.

Konkurse gali dalyvauti Lietuvos aukštųjų universitetinių mokyklų bakalauro ir magistro studijų absolventai, kurie einamaisiais akademinias metais parengė ir apgynė žydų studijų srities baigiamąjį darbą, arba žydų istorijos ir/ar kultūros aspektus plačiai nagrinėjo ir integravo kitos tematikos baigiamajame darbe. Premijai teikiamas darbas turi būti apgintas ir įvertintas ne mažesniu balu nei 9 (devyni). Baigiamieji darbai ir kiti dokumentai yra laukiami nuo 2017 m. birželio 6 d. iki birželio 17 d. 12:00 val.* el. paštu:  

*Tuo atveju, jeigu darbai buvo ginti birželio 16 d., gynimo protokolo išrašą galima pateikti iki birželio 19 d.

Išsamesnę informaciją apie „Or be‘Lita“ premiją teikia VšĮ „Šiaurės Jeruzalė“ tel. (+370) 614 21 177, el. p.

Daugiau informacijos apie kvietimą taip pat žr. čia 

Premijos nuostatai

 

Bažnytinio paveldo muziejusBažnytinio paveldo muziejus kviečia istorijos, meno istorijos, komunikacijos, vizualiųjų ir taikomųjų menų bei kitų sričių studentus išbandyti savo įgūdžius atliekant praktiką žymioje Vilniaus muziejinėje institucijoje.

  • Praktikos tikslas: susipažinti su muziejininko darbo specifika, eksponatų saugojimo, skaitmeninimo, inventorinimo ypatumais, ekskursijų vedimu, edukacinių programų kūrimu.
  • Veikla praktikos metu: Įsitraukti į muziejus veiklą, susipažinti, kaip vykdoma eksponatų apskaita ir ją ir vykdyti, prisidėti rengiant parodas, vesti ekskursijas, edukacines programas.
  • Laikas: praktikos trukmė 1–2 mėnesiai.
  • Rezultatas: Įgyta patirtis, išlavinti profesiniai įgūdžiai, rekomendacijos, darbo perspektyva.
  • Ko tikimasi iš praktikanto: aktyvumo, atsakingumo, kūrybiškumo, organizuotumo.

Susidomėjusiems rašyti:

Bažnytinio paveldo muziejus

Šv. Mykolo g. 9

Vilnius

 

MKIC MantasPelakauskasVilniaus universiteto Studentų atstovybė (VU SA) kviečia visų VU studijų programų, pakopų bei kursų studentus dalyvauti tyrime ir užpildyti anketą apie mokymosi išteklių (knygų, programinės įrangos, technikos ir kt.) poreikį.

Tyrimu siekiama išsiaiškinti, kokių mokymosi išteklių paklausa ir trūkumas yra didžiausi. Susisteminusi ir išanalizavusi gautus duomenis, VU SA teiks siūlymus universiteto kamieninių akademinių padalinių administracijoms, kuo papildyti mokymosi išteklių bazes.

Apklausą prašome užpildyti šiuo adresu: apklausa.vusa.lt/index.php/236468 

Apklausos pildymas anonimiškas ir užtruks iki 10 minučių.

Tyrimas rengiamas įgyvendinant VU SA 2016–2017 metų veiklos planą.

Jaun.tyr.konfKviečiame bakalaurantus, magistrantus, doktorantus dalyvauti Jaunųjų tyrėjų tarptautinėje mokslinėje konferencijoje, kuri įvyks š. m. balandžio 5 d. Šiauliuose.

Registracija į konferenciją vyksta iki 2017 m. kovo 22 d. 

Registruojantis reikia pateikti pranešimo anotaciją (iki 1000 spaudos ženklų) ir 2–4 pagrindinius žodžius. Anotacijoje nurodyti pranešimo tikslą, metodus ir tyrimo rezultatus (registracijos anketos laukelyje).

Daugiau informacijos žr. čia.

 

 

Š. m. vasario 6 d. IF Taryboje buvo patvirtinta 2017 metų laidos IF absolventų pavasario sesijos bei baigiamųjų darbų pristatymo į katedras ir gynimo tvarka. 

Baigiamuosius darbus gali ginti studentai, įvykdę visą studijų programos planą.

 

Nuolatinių bakalauro studijų programų IV kurso studentams paskaitos vyksta

rekomenduotina užbaigti paskaitas 2017 m. gegužės 812 d.

Nuolatinių bakalauro studijų programų IV kurso studentams galutinis studijų pasiekimų vertinimų laikotarpis

2017 m. gegužės 1519 d. į IS turi būti  suvesti visi  studijų rezultatai

Nuolatinių bakalauro studijų programų studentų bakalauro darbai pristatomi į katedras

iki 2017 m. gegužės 30 d. 15.00 val.

Bakalauro darbų gynimo sesija vyksta

2017 m. birželio 916 d.

Nuolatinių magistro studijų programų studentų magistro darbai į katedras pristatomi

iki 2017 m. gegužės 22 d. 15.00 val.

Magistro darbų gynimo sesija vyksta

2017 m. gegužės 31 d. – birželio 2 d.

Darbas turi būti įkeliamas į ETD duomenų bazę

tą pačią dieną, kurią atiduodamas katedrai, bet ne vėliau kaip 10 kalendorinių dienų iki darbų gynimo sesijos pradžios

 
Diplomai visiems IF absolventams bus įteikiami 2017 m. birželio 26 d. 1012 val. Šv. Jonų bažnyčioje
 
Siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, Universiteto tinklalapiuose naudojame slapukus. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Vilniaus universiteto slapukų politika. Daugiau informacijos